İyi aksamlar güzel anneler biz bugun 36 haftalik olduk.
Ağzimda sürekli kuruluk var dudaklarim çatladi suyu çok iciyorum 3 litre rahat iciyorumdur.Ama ne kadar su icsemde agzimda kuruluk oluyor surekli bi su icme isteği sanki gunlerdir su icmiyormusum gibi oluyor.Seker testi yaptirmistim temiz cikmisti sebebi nedir acaba bu durumu yasayan varmi?