22 haftalık gebeyim evet çok kilo aldım cidden ölümüne yemedim ama ilk 5.5 ayda 10 kiloya yakın almışım. Zaten 70 le başladım oldum mu 80. Doktorum çok iyi biri senin için diyorum dikkat et diyor. Bi tanıdığım normal doğum yapamazsın bak böyle gidersen hiç bi doktor bu riski almaz dedi. En kötü 90 kilo alsam ki (Çok fazla farkındayım) normal doğum yapamaz mıyım yani.