Buseeeeee 7 yıldır anksiyete bozukluğuyla uğraşıyorum. Atak geçirdiğim günlerin primini versem emekli olmuştum 😂😂😂😂 bütün kasların kendinizi kastığınızdan ağrıyor ve eğer bu ağrıları dikkate alıp her gün nerem ağrıyor diye düşünmeye başlarsanız ağrılar şiddetlenecektir. Artık bir kıdemli olarak şunu söyleyeyim. Vücudunuzda hiçbir hastalık yok. O ağrıların hepsi psikolojik. Bunu yıllarca her gün kalp krizi, beyin kanaması gibi şeylerin belirtilerini yaşamış biri olarak söylüyorum. Her gün kalp krizi geçiriyordum 😂😂😂 her şey kafada bitiyor. Ama uzman desteği alsanız iyi olur. Bu destekle beraber çok daha iyi hissedeceğinize eminim. Ağrılarınız için masaj yaptırın. Ben çörek otu yağıyla yaptırıyorum iyi geliyor gevşetiyor. Ve lütfen aklınızdan bu belirtilerin hepsinin psikolojik olduğunu çıkarmayı, ve vücudunuzdaki en ufak ağrıyı kesinlikle saatlerce internette araştırmayın.