Benim birtek bakım ürünlerim kaldı 32. Haftadan sonra yıkayıp utulerim hastane çantamı hazırlarım diye düşünüyorum. İlk bebeğimde kızdı şimdide kiz herşey olduğu gibi duruyor oyizden bişi almadım😁 ilk hamileliğimde herşeyi sıfırdan aldığım için her ay bisiler almıştım 32.haftama kadar herşeyi tamamlamistim 33 haftamda çantam hazırdı. Çok erken ne gerek var şimdiden hazirliyorsun diyen olmuştu ama 32 den sonra insan ağırlaşıyor ufak işler bile zor hale geliyor ve 34. Haftada doğumum olmuştu iyi ki erken hazirlanmisim dedim. Yıkayıp utuledikten sonra herşeyi güzelce paketleyip cantyaa yerleştirmektir fayda var isterse kenarda bir ay dursun kafam rahat olur🙂 yeni doğan takımı ve bir kaç cici kıyafet kendimi tutamayıp aldım tarak şampuan emzik bez gibi ufak tefek eksiğim var