Doğum zamanımız 26 aralık olarak belirlendi ahaliiii 😀 şayet 3 gün de gelmeyecek olursa 2ocak 2020 de yatışım yapılıp suni sancı ile doğum başlatılacak İnşaAllah. 👶🏻👶🏻
Sonunda biz de o günlere ulaşacağız, sizlerden ne haber 🤗🤗
Ayrıca bebek kanala iyice yerleşmiş ,sancı olması ve doğum başlaması için neler yapabilirim??? Her gün sıcak suya girmek faya sağlar mi?