Ursysr canım ben de bugün eve geldikten sonra idrarımda köpürme gördüm korktum tansiyonumu ölçtüm 12-8 çıktı allah dedim. Sonra bir bardak suya biraz limon sıktım içtim ölçtüm 10-6 çıktı. İki hafta önce idrar kan tahlilimdede herşey iyi çıkmıştı. Ama ben de evham yaptım ama bebeklerimizin hareketlerini hissedip terapi yapacaz. Yoksa takıntılı olmak iyi bişey değil. Bir de korkulacak bişey olsa şiddetli baş ağrısı olur kusma olur ateş olur, göz kararması olur. Sadece tansiyondan bişey olacağını sanmıyorum. Allah evlatlarımızı ve bizi korusun