Hanımlar merhaba 30 hafta 3 günlük hamileyim. Dün geceden beri kasığımda sanki tuvalete çıkmamışım da karnım ağrımış gibi ama bu ağrıdan daha şiddetli bir ağrı var. Ve gündüz de devam etti. Bu yalanci sanci mi sizce yoksa dikkatr alayim mi, bu kadar uzun sürer mi?Olduğum yerde şu an için gidebileceğim bir doktor yok. Eğer devam ederse 1 saatlik yolum var doktora gidebilmek icin. Beklesem mi ne yapsam bilemiyorum