Merhaba hanımlar size bir sorum olacak cevap verirseniz çok çok sevinirim... 🤲🏻
27+3 günlük hamileyim çok sık olmasa da ara ara bazen çok yorgun olduğumda kasıklarıma bıçak saplanır gibi ağrı giriyor sonra hemen geçiyor çok şükür. Sizce bu normal mi? Bebeğim hareketli doktor da bu zamana kadar hiç kötü bir şey söylemedi ama burada okuduğum bir kaç erken doğum hikayesi beni korkuttu açıkçası bilgisi olanlar yardımcı olursa çok sevinirim.. ilk hamileliğim 😊