Benim de doğumum için 26 temmuz deniyor fakat ben uzun kollu ürünlere çok yaklaşmıyorum. Kuzenim 1 ağustos dogumlu ve hep kısa kollu zıbın giyiyordu. Hic hasta da olmadı doktoru da siz boyle havalarda ne giyerek rahat ediyorsanız ona da öyle giydirin, terlemesi ve isilik olması daha kötü demisti.