Mom666 Kızlar 36+2 haftalık hamileyim haftada bir nsteye giriyorum ve girdikten sonra sıra falan bekleyise kadar meraktan oluyorum birşey var mı acaba diye ? Nst de ki sanciyi nasıl anlarız
Busracnbr Mom666 Kağıdın üst kısmı bebeğin kalp atışlarını gösterir.. Alt tarafta ki kısım da senin sancın oluyor :) Mesela alt kısım da zikzak yukarlara çıkıyorsa sancın var demektir ama aşağılar da ise 20-30 vs o zaman sancın yok demektir canım ☺️
Hamileyim00 Mom666 kagitta ustteki senin ritmik atışların alttaki cocugun oluyormuş bana hemsire oyle demisti eger kalp atışı cizgisi gibi aşağı yukariysa alttaki cizgide sancin vardir demekmiş
Apilhatice Mom666 ordarakamlar varya iniş çıkışlar olan sanırım 100 ü geçince sancı diyor doktor ama yanlış biliyorda olabilirm bende 36+2yim bugün bende girdim hep 20lerdeydi doktorum sancın yok dedi