Annnnneeesss Benimde 8 haftalık gebeliğim ağustosun ilk zamanları gösteriyor umarım sağlıkla bebişimizi kucağımıza alırız
Smydny mrblar aminn inslahh. ben de 7 +6 yim suan . ikinci bebegim ikinciye hamile olanlar ultsonlari 1.yle ayni mi yoksa farkli mi
Cnn17 Kızlar kasığınız ağrıyor mu çok benim ara ara sağ kasığım ağrıyor bazen de belim bazen uykumda kaşık sancısıyla bile uyanıyorum