Bende dün çok kötü oldum akşam yüksek ateş ile acile gittik serum vurdular içine antibiyotik de karıştırdı dedi korkma ateşini düşürmemiz lazım korktum ama bebek oynamaz oldu diyorum acaba ağır mu geldi serum 😔 şükür buğün ateş düştü ama ağrılarım az dindi şimdi de tedirginlik başladı