Merhaba arkadaşlar 1 düşük yaptim ve hsg çekildim histereskopi yapıldı şimdi de dienille verildi kullanmam için rahim de birşey cikmiyo yumurtaliklar normal ama doktor bu seferde rahim duvarın ince kalın onu düzeltmek için kazitma işlemi olucak dedi ben istemiyorum çok yoruldum çünkü bide clife kullanmaya başladım folik asit avülosyon testine de başladım bu ay dienille kullanmak istemiyorum kullanmiycam da avülosyona adetten bir gün sonra basladim içimden bir ses bu ay gebe kalcaksin doğum kontrol hapı kullanma diyo bana yardımcı olun çok yorgunum