Mesray Hanımlar merhabalar, şuan19 haftalık gebeyim bir ay sonra umreye gitme planımız var. Hamileyken giden oldu mu zorlandınız mı? B Hem çok gitmek istiyorum hemde endişeleniyorum bebek için. Giden arkadaşlar bilgilendirir misiniz?
Ikbalper Mesray Ne güzel ❤️ Rabbim bizlere de nasip etsin inşallah. Mesafe uzak bu nedenle en doğru bilgiyi doktorunuz verecektir, ona danışmalısınız🧐😌
Fasulyeninannesiii Mesray Allah kabul etsin tanidigim gitti geldi bi sıkıntı yasamadi şükür sadece kendinizi yormamaya ve saglikli olmaya dikkat edin orada da bol hurma ve zemzem yiyp icin derim bebis de faydalansin bizlere de dua edin ❤
Mesray Ikbalper Ikbalper amin inşallah ❤️ Mesafe sıkıntı olacağını düşünmüyorum sadece giden hamilelerin hangi zorluklarla karşılaştığını öğrenmek istiyorum. Bir kere daha gittim ama o zamanlar bekardım ve çok rahattı elhamdulillah 🙏☺️
Visnelikek Ben geçen yıl gittim çok güzel bir duygu. Allah kabul etsin inşallah sizinkini de. Şahsen ben hamileyken gitmek istemezdim. Yol uzun ve aşırı yorucu değil ama orda ibadet ederken güç kuvvet istiyor insan. Medine de sıkıntı olmadı ama Mekke de ben hastalandım ateşlendim. Çok halsizdim kabeye namaza gidemediğim zamanlar oldu. Ki yememe içmeme dikkat etmeme rağmen. Zayıf düştüm. İnşallah o hastalıklar da günahlarımıza kefaret olsun. Ama gelince daha çok hastalandım. Nerdeyse 1 ay hastalık ve yorgunluk atamadım. Orda da çok hastalanan arkadaş oldu hastaneye götürmüşler antibiyotik falan kullandılar. Korkutmak istemem ama hani yaşadıklarım bunlar bana da bi kaş kişi keşke hamile olsaydın bebek de nasiplenirdi falan demişti. Ben hep hayırlı zamanda olsun bebek diye dua ettim ama içimden de gidip gelelim ibadetimizi edelim görelim oraları gelince inşallah bebeğimiz olur biraz büyüyünce onunla da gidelim diye geçti istedim öyle de dua ettim. Çok şükür rabbim aratmadı gelince hamile kaldım Allah kucağıma almayı da nasip eder inşallah sağlıkla. Evladımla eşimle de tekrar gitmek nasip olur inşallah ❤️