Alev67 Tugba40 korkulacak bir şey yok benim hiç acımadı bile sadece sonrasında hafif agrım oldu o kadar
Melek20 Tugba40 canım benimkine sürekli bakılıyor nerdeyse 22.haftada izin verdim.ilk başta utansamda sonra alıştım tabi acilde dengesiz bir ebeye denk gelene kadar inanılmaz zorladı beni İnşaAllah bi daha karşılaşmam Rabbim senin de yardımcın olsun hep iyilere denk gel🤗💐
Denizincani Tugba40 yarin kontrolum war 37+3 olacagiz belki doktor yapar cati muayenesini deneyimlersem yazarim 😇
Mervenurysr Kendini rahat bırakırsa çook rahat geçiyor zaten saniyelik bişey canım ,benim canımda çok tatlıdır ama hiç acımadı
Eylulmother Bende bisey merak ediyorum benim ikinci doğumum olcak ilki sezeryandi ikincide öyle olcak çatı muaynesi yapiyolarmi acaba
Tugba40 Teşekkür ederimmm kızlar hayırlısı bakalım ama ayağa bi kalkayım bi ağrıyor ki bacaklarımın arası çocuk iniyor sanırım yataktan bile döneniyorum, çok yürüyünce bişey olmuyor ama yatıp kalkınca oluyor