Canan_3547 Ege yaşam Sinan bey e benim kuaförüm gidiyordu evet doktordan çok memnun ama hastane açısından bin pişman belki onun şanssızlığına denk geldi bilemiyorum ama bu da aklınızda bulunsun. Hemşireler tarafından hiç ilgi görmemiş,çok gereksiz acı çektiğini söylüyor her defasında kiyamam kendisi bile sorunun ne olduğunu anlamisken hemşireler elinin tersiyle itmisler doktorum çok çok iyi ama hastane şartları yüzünden travma oldu bana dedi 🤷🏼♀️