-minnosunannesi- benim yakın arkadaşım Maltepe Üniversitesi Hastanesinde doğum yaptı, inanılmaz yorucu ve sıkıntılı bir hamilelik süreci geçirdi. Ali bey takip ve doğumunu yaptı, inanılmaz över benim hamileliğim için de ısrarla Ali beyden randevu al der, almadigim için laf eder😀 Orda bir kez Erdin beye muayene olmuştum, o da keyifli bir doktor rutin bir muayeneydi ve yolum o tarafa düşmüştü. Anadolu yakasında olsam mutlaka orayı tercih ederdim.