seda1anne Merhaba kızlar 12+4 günlük hamileyim 2 gündür tekrar bulantılarım arttı kahvaltıdan sonra bi uyuyorum nerdeyse akşama kadar , hani ilk zamanlarda hep bi uykulu hal olur ya aynı öyleyim hatta ondan da beterim , böyle benim gibi olan varmı acaba 😞😞😞
Nevink seda1anne bazi kisilerde o bulanti hamileligin tamaminda zaman zaman ortaya cikiyormus o yuzden normal bence bende bugun 13 haftalk oldum 12 haftanin sonuna dogru bulantim azaldi birden bende ondan endise duydum bebegim saglkldr ins diye
EbruIrmakAhmet seda1anne valla bende öyleyim bıraksalar 48 saat yatarım hiç gücüm dermanım yok anlamadım 14+6 olduk bizde ama yok yanı o enerji gelemedi bi türlü ayakta kalınca bayılıcak gibi oluyorum
ebebegm seda1anne uyku halide geçici .bizim 14artı 5olduk yeni geçti halsizlik uyku hâli . vitamin ilaçlarını düzenli alın bide
seda1anne Nevink mide bulantısını çekerim bi şekilde sorun değil de , sürekli uyku hali baygınlık hissi canımı sıkıyor
Nevink seda1anne ben hic uyku sorunu yasamadim bulanti beni mahvetmisti eminim surekli oyle gezmekte zordur
Yusufpoyraz 38 haftadayım uyku problemini hala aşamadım her bulduğum yerde uyumak istiyorum sarhoş gibiyim gün boyu ama uyunmuyor işte🤦🏻♀️ Miğde bulantisi da bende basından beri var hiç geçmedi
seda1anne ebebegm folik asiti kafama göre bıraktım daha doğrusu unutuyorum içmeyi ondan olmuş olabilir mi
Damla123- ebebegm benim 15+4 bulantı kusma halisizlik aynı devam. Hatta bir de baş ağrısı eklendi enseyle beraber hiç çekilmiyor 😔
ebebegm seda1anne folilasit 12. haftadan itibaren içilmio artık ama devid kullsnıyorum ben bide d vitamini almanız gerek
ays_ays seda1anne bence 20. Haftadan önce çokta birşey bekleme benm çok ağır geçti 5. Aydan sonra bile kustum çok şkr 6 buçukta kuryuldum