KayaKalender 2 kez bir kaç ay arayla kimyasal gebelik gecirdim şuan yine düşünüyoruz fakat korkuyorum yine aynı şeyleri yasarim diye aynı durumu yasayanlariniz varmi acaba
Kizkalesi KayaKalender bende iki defa kimyasal gebelik geçirdim test yaptık pıhtılaşma çıktı şuan sağlıklı giden bir gebeliğim var çok şükür
Blackkcat KayaKalender eylülde yaşadım şuan tekrar hamileyim ve çok korkuyorum belime ağrı girdikçe regli olacakmış gibiyim😬4+1 ya da bat günüm🤷🏻♀️
kitapkurdu KayaKalender benim de 1 düşüğüm ardından kimyasal gebeliğim oldu. Bana test yapmadan doktor coraspirin verdi. O ay hamile kaldım ve sonra bıraktım. Siz bi test yaptırın.
Kizkalesi KayaKalender araştırma hastanesi tıbbi genetik bölümüne gidip üç düşük yaptım dedim (üç demeyince yapmıyorlar). Eşimden ve benden kan alındı iki aya sonuç çıktı ozaman tekrar hamile kalmıştım coraspin kullanıyordum 18 haftada iğneye başladım
KayaKalender Kizkalesi anladım çok geçmiş olsun Bende gitmeyi düşünüyorum umarım bi faydasini gorurum çok teşekkürler 😊
KayaKalender Blackkcat çok iyi anlıyorum sizi bende korktuğum için tekrar aynı şeyleri yasamaktan 😥sağlıkla kucaginiza alirsiniz insallah😊
Kizkalesi KayaKalender rica ederim en kısa zamanda size de nasip olur inşallah sağlıklı bir gebelik 💕🙏