momsss1 İlk zamanlar çok normal canım 1. Trimester bitene kadar (yani ilk 3 ay) halsizlik, bulantı, kusma, hiçbir şey yapmama ve uyku hali oluyor. Uyku durumu kimisinde artış kimisinde de uykusuzluk yapıyor. 3.aydan sonra biraz daha rahatlama gelir inşallah 😍