Buse3434 Sırttan kola vuran her ağrı kalp ağrısı değildir. Normal bir göğüs ağrısı olabilir, sinir sıkışması olabilir, trapez kası ağrısı olabilir, tetik nokta ağrıları olabilir, belki fibromiyaljiniz vardır. Ya da belki psikolojiktir nöropatik ağrıdır. Kardiyoloji yok dediyse sorun yoktur bence. Ama içinizi rahatlatmak istiyorsanız başka bir kardiyoloğ adaha görünün.