Betul-2020 Kızlar Ankara’ya gitmem gerekli fakat otobüs ile aranızda otobüs ile yolculuk yapan oldu mu yakın zamanlarda sizce sorun olur mu 🤔 dönüşüm ise özel araçla olacak
Mervezumra Betul-2020 zararini bilmiyorum ama sana cok zor olur surekli mola veremezsin ayakların filan kasilir oturmatan bilemedim yani
Zerrinn Betul-2020 Canım ben 33+0 dayım 31. Haftamda otobüsle seyahat etmiştim 2 Bck saat molada vermişti ara bi yarım saat molada yürüdüm ettim bir sıkıntı çıkmadı 😊 tabi doktoruna danış istersen riskli bir durumun varsa sıkıntı olabilir birde kaç sürecek yolculuğun çok uzunda sıkıntı olabilir yine
Betul-2020 Doktoruma da danışmıştım molalarda sürekli yürü demişti onun haricinde farklı bi sıkıntı olacağını zannetmiyorum demişti çünkü hamilelikte çok şükür herşey yolunda 🙂 gittim geldim bile sağ Salim 🙃çok rahat geçti hatta yolculuğum ☺️