Suheyla19A Zynp01 piser tabiki cnm takilma icebildigin kadar ic valla ben yaptigim kekin hamurunun tadina bile bakıyorum sekeri yerinde mi diye kasikla hemde illaki dikkat edilcek ama gecmiste zaten toksoplazma gecirdiysen sıkıntı olmaz
Bihem Zynp01 İçinize sinmezse ve canınız çekerse yumurtasız yapın ben öyle yapıyorum tadı çok güzel oluyor. Zaten yumurta pişiyor o konuda tedirgin olmayın 💗
Zynp01 Bihem sağol canım bugün ildılındaydım dışarda yemek zorunda kaldım evse yapınc yumurta kotmuyorum