Mryslny Ben aseriyo muyum pis bogazliligimi mi bahane ediyorum emin degilim🤣 ilk olarak çikolata görmeye tahammülüm yok, deseler inanmazdım ama bırakın keyif almayı rahatsız oliyorum. Ama kivi limon heleki kabuguyla ve iğde, bide meyveli pasta😋 Aserme ile pis bogazliligi nasıl ayırt edebilirim bu arada ben ya, ona göre eşime trip atayim😀