Kızlar merhaba bugün doktora gittim eskiden gittiğim kadın doğumcu değilde başka bir tanesine. Bu doktorda çok iyi bilgili bir doktor. Test sonuçlarını gördü kan pıhtılaşması var diyemeyiz gebeliklerin çok erken bitmiş kan pıhtılaşması olsaydı 8-9 hafta sürer öyle düşerdi dedi. Tsh 2.64 çıkmıştı bundan sebep olabilir ilacını düzenleyelim dedi . Kan pıhtılaşması olupta erkenden düşük yapan varmı ? Çok karıştı kafam bilemiyorum yardım edin lütfen 🙏🏼