Hlnmstf benim eşim de var Akdeniz anemisi taşıyıcılığı bende yok bizim nikâh işlemleri yapılırken eşimde çıktığında sağlık ocağında sormuşlar bende de olup olmadığını ilk çocuğumuz da çıktı taşıyıcılık bakalım kardeşinde de olur mu ins olmaz biraz daha yorgunluk bitkinlik oluyor diye biliyorum oğluma sürekli pekmez veriyorum her sabah ilerde aynı durumda olan biriyle evlenemez bebekte sıkıntı olabilir diye