Ibck canım seninle aynı durumdayım 40+1 açılma sancı rahim ağzı yumuşaması yok bebek kanala inmemiş doktorum 2 güne bir görmek istiyor artık beni. Bebeğin suyu kalp atışı iyi ama sadece 27 sine kadar bekleyebilirim diyor bende sezaryen istemiyorum asla. Hamileliğimin başından beri kendimi normal doğuma adapte ettim. Doktorum kaka yapma ihtimaline karşılık süreci çok uzatmak istemiyor ama bende beklemek istiyorum en az bir 10 gün daha bakalım nasibimizde ne var ne olacak