Arkadaşlar merhaba,20 haftalık hamileyim sada hastanesine gidiyordum fakat yarın can hastanesi irfan beye gideceğim.size sorum gideceğim doktor önceden yapılan testleri vs görebiliyor değil mi?ekstra hastanedeb bir rapor almama gerek var mı,teşekkürler