Merhabalar bayanlar
bugün çalışabilir raporu için doktora gittim rapor verdi sonrasında nst bağlandım. Sancılarımın olduğu bu dönemde görünmemesi gerekiyordu dedi doktorum çok moralim bozuldu . Progestan ve Magnorm diye magnezyum ilacı verdi(bacak ağrım olduğu için) şunu sormak istiyorum bu ilaçları kullanıp da zamanında doğum yapan varmı çok moralim bozuldu istemsiz ağlama krizlerine giriyorum. Ya da bu ay doğsa yaşar mı sıkıntı olurmu. Bu arada 32+1 olmam gerekiyordu ultrason da 31+5 çıktı doktor ona takılma 1 hafta ileri ya da geri olabilir dedi. Cvplarınızı bekliyorum