Doğumdan 9 ay sonra bel tutulması yaşadım 6 ay sonra ikinci kez bel tutulması yaşadım emar çektirdim ve bel fitigi cıktı şimdi ikinci hamileliğim aslında normal doğum istiyorum ama bel fitigi ilerler mi acaba ve o tutulmalar o kadar zor ki resmen felçli gibi oluyosun :(