mustafayasemin Fatmalper1 kadın doğuma randevu aldım o yönlendirdi direk gittim direk aldılar sıra beklemeden
Ceylan35 Oykutoskuzey git kuzum tavsiye ederim ama 20. Haftadan önce git yoksa almazlar randevu alıp git normal kadın doğuma internet üzerinden
Oykutoskuzey Ceylan35 ilk önce kadın doğuma randevu alicaz demi kuzum direk yok ayrıntılı ultrasona 19. Haftada gideyim ozaman çok sağol bilgilendirdigin için yaaaa Allah yavrunu sagsalim kavuştursun inşallah 🤗🥰💕
Ceylan35 Oykutoskuzey amin bitanem cümlemizin aynen internet sitesi var oradan kadın doğuma al ama ne kadar erken o kadar iyi olur peritonolog dolu oluyor en az 2hafta sonraya veriyor randevuyu bence hemen al git muayene ol sonra detayliya yonlendirirler
Balgebe Bsgl bende o bölüme gidiyorum ama devlet hastanesinde ücret ödemiyorum doktor ayrıntılı anlatıyor ama daha detaylı ultrason tarihimiz gelmedi bide ekranda bebeği göstermiyor kendi bakıp anlatıyor