SeHer1909 Hanımlar biz 7+4 deyiz. Gebelikten önce de vardı mantarım tedavim yarım kaldı öğrenince. Dr bitkisel flora düzenleyici verdi ama asla yanıt alamadım. Tedavi amaçlı bir şey 12 haftaya kadar vermiyim dedi. Evde exagyn fitil var misal kullanma dedi. Şaştım kaldım ne yapıcam var mı önerisi olan???? ###
erbasbebek SeHer1909 mantar kadar igrenc bi hastalık yok bende olmustum fitil ve krem verdi. Sirkeli su yapıp her tuvaletten sonra sür ben çareyi onda buldum canım
SinemBsglu ben bi gece hastanede yatmak zorunda kaldım doktor yoğun enfeksiyon var dedi çıkarkende bi ilaç verdi devlette sonradan özeldeki doktoruma söylemiştim 12. Haftana kadar hiç bi ilaç veremem kullanmanı da tavsiye etmiyorum dedi artık en son çare bepantol almıştım onu sürüp biraz geçiştirmeye çalışıyordum ama olmuyo bol su da içiyorum c vitamini de tüketiyorum galiba geçmeyince geçmiyor
SeHer1909 SinemBsglu ben de özeldeyim vermiyo asla ama mahvetti beni gerçekten modum düştü. Erken diye korkuyorum da kafama göre de davranamam
SinemBsglu erbasbebek sirkeli suyu çok duydum ama buradan biri yazmış hamilelere önerilmiyormuş doktoruna sorunca doktoru kızmış filan bende denicektim okuyunca cesaret edemedim
SeHer1909 erbasbebek benim evde kremim fitilim hepsi tür tür var zaten bir iki yıldır sürüyor bir türlü geçmiyordu. Şimdi krem dahil hiç bir sey vermedi gittikçe de şiddetlendi. Flora düzenlemek başka tedavi başka diye düşünüyorum. Başka bir Dr dan da fikir alıcam yarın muhtemelen.
erbasbebek SinemBsglu ben bir zararını görmedim canım 34 haftalıgım hala arada yapıyorum. Bir arkadaşıma da direk doktoru tavsiye etmişti
Betul55 SinemBsglu ev yapımı sirkenin zararı olmaz ama marketlerdeki sirkeler çok asitli. Yada iyisini bulursanız faydasnj görürsünüz. Zaten direk sirke değil sulandırıp yıkamak iyi geliyor
Momtobe07 Benimde mantarım vardı, dermatolog tedavi için ürünler yazdı ama 3.ay bitene kadar kullanma dedi. 3.ay bitiminde kadın doğum doktoruma sordum şampuan ve krem olduğu için kullanabilirsin, hap olmadigi için sıkıntı olmaz dedi.