Dilekdmrhn Doğum normalde sezeryanda olsa biz odaya gelinceye kadar bebekleri hemşireler giydiriyor sizce ilk kıyafet olarak tulummu vermeli yoksa hastane çıkışımı tulum isimli olanlardan kirlenir leke olurmu ki giydirirken sonuçta illaki foto çekiliyor 🤷🏻♀️
Minekilic Dilekdmrhn bence isimli olanı sonraya saklayın ben hastaneden çıkışa yakın giydiririm diye düşünüyorum
begumseker Dilekdmrhn ben 5li hastane çıkışını vericem ilk seferde giydirmeleri için. Foto çekiminde 10lu şık olan takımı giydircem zaten
[silindi] Dilekdmrhn ilk etapta tulum ya da takım verin bence onun çok farkedeceğini sanmıyorum da isimli olanı sonraya saklayın zaten illaki kıyafeti kirlenir bebişin hem siz de sezaryen sonrası biraz toparlanınca fotoğraf çekmek için falan giydirirsiniz :)