Ponciginannesi_ Cinsiyet partisi yapanınız oldu mu? Kimleri çağırdınız? Hatıra olarak bende yapmaya heves ediyorum ama bilemedim ya
Ayparee Ponciginannesi_ Evet canım ben ailemdeki bekar kızları çağırdım sadece. Bizim aile kalabalık olduğu için herkesi çağırmadım maalesef.🙃
NisaMomy Ponciginannesi_ bende yapmak ıstıyodum ama eşim sağ olsun doktora sordu cinsıyet ne cınsıyet ne adamda söledi. Sırf masraf cıkmasın dıye saçma sapan şeylermiş falan filan 😒
EbruIrmakAhmet Ponciginannesi_ beğendiğim fakat asla yapacak kadar sabırlı olmadığım bir parti türü kendisi 😂😂😂 çok abartmadan aile arasında yap bence evinin bi duvarını süsle iki renk balonlarla bi yemek önden arkadan balon patlatma ve pasta en yakınlarını çağırsan yeterli özel bi an bence
Ayparee Ponciginannesi_ metal balon aldım 40 tane 20 TL asmak için bant aldım balonlar için 15 TL flama 7,5 cinsiyet balonu (helyumla)45 TL ve pasta yaptırdım 120. Yani 200 küsur. Annem bunları almamı istedi bana kalsa sadece balon yaptırırdım. 😇
Ponciginannesi_ EbruIrmakAhmet evet canım bende öyle düşünüyorum. Ne bileyim sonradan içimde kalmasın ya. Acaba kendim neler yapabilirim
EbruIrmakAhmet Ponciginannesi_ süsleme olarak parti malzemeleri satan yerlerden bişeyler alabilirsin önemli olan balon olayı zaten çok fazla masraf yapma derim ben
Ponciginannesi_ EbruIrmakAhmet daha belli değil 😂 zaten cinsiyet partisi değilde baby showere gönlüm kaydı gibi 😂😂
EbruIrmakAhmet Ponciginannesi_ ikiside güzel ikisinide yapmak biraz abartı olur karar ver artık hangisi ağır basarsa kaç haftalıksın
SedaveSusam Ponciginannesi_ bizde yaptık kuzum sadece ailelerimiz vardı kalabalık istemedim ben çokta güzel oldu🙈
Ftm-Srgn Ponciginannesi_ canim ben de yaptim ama bizimkini samimi arkdasim ogrendi balon felan yapti sahile gittik orda patllatik baya guzel oldu .Hatira olarak kaldi iste bize
Kumsal3011 Bende yaptım canım aile arası yaptık esimin ailesi benim ailem küçük birsey hatıra kalsın diye ☺️