Canım benimde sürekli başımdan geçen Bi durum ben 9+3 üm doktora gittim ve bana birşey yapamıycagını söyledi kendi kadın dogum doktoruma gittiğimde her gün Bi kase yogurt yememmi tavsiye etti kabızlıga çok iyi geldiğini söyledi ve uzun süredir yaşamıyorum bunu