Ben ilk kızımı 36+0 haftalık hamileyken Doğum yaptım bir anda evde suyum geldi açılmam olmadığı için spinal Sezeryan ile dünyaya geldi.Kilosu 2,780 gram ve çok sağlıklı bir bebekti küveze girmedik 2 gün sonra evimize gittik hastaneden çıkarken 2500 kiloydu şiişliği indiği için şu an 5 yaşında koca bir kız oldu .36 haftalık olduktan sonra gelişim geriliği yoksa korkmayın annişler sağlıklı doğumlar 🙏🏼