Birisiiii 19 haftadayım 4. Gün bugün ara ara bende de geliyor ilk geldiğinde doktoruma gittim ultrasonla baktı bebek iyiydi kanama alanı yok dedi alttan muayene etti kanama görünmüyor bi kızarıklık var dedi ilaca gerek yokmuş önceden kalan bi kan pıhtısı atılıyor olabilir dedi.