Kaanmom Benimde yüksek çıktı hamileliğimin başında tsh. İlaç kullanıyorum şuan 32+4 olduk inşallah bir sorun yaşamayız doğumdan sonra
Merbe61 Kakulimmm amin kuzum amşn sen ıcıni ferah tut eskıden boyle seyler mı vardı sanki ne tsh ne folık asıt ıcıyordu anneler sag salım geldık dunyaya oyle dusun dua et Rabbım sag salım kucagınıza versın Allah korusun onları da bizleri de
rapuz Kakulimmm canim hic sikinti yapma. link eklemeyi bilmiyorum ama dr. kağan kocatepe tsh yaz youtuneda videosu var. benim doktorum da bu minvakde konustu. ilacını kullan kafanı rahatlat. insallah hicbir sey olmaz