[silindi] Kanayana kadar dudaklarımı yolma kanatma isteği geliyor böyle değildim istemsizce oluyor zararı yoktur bebişime diye düşünüyorum ama haklımıyım kızlar ??
benim-kalbim-o [silindi] Bende de aynısı var ya mahfetmişim dudaklarımı bende normalde öyle değildim ama hamilelikte baya kurudular sürekli yolma peşindeyim 😟
Elifnurcey [silindi] ben kendimi bildim bileli bu alışkanlığım var. Hiç bi zaman dudaklarım normal bi insanın dudağı gibi olmadı bu alışkanlığım yüzünden. Sürekli dudaklarımı yiyip kanattığım için ya çatlak ya da kızarık. Çok şey denedim bırakmak için. Acı oje de kullandım ama olmadı
Nevink Elifnurcey ayni dertten muzdaribim bir kurtulsam dudaklarm herkesnki gibi olsa istyrm olmuyor 🤦♀️
Faray [silindi] Stresten yada keyif vermesinden kaynaklı sık yapılabiliyor. En iyisi elinizin altında dudak balsamı tutup sürekli nemlendirmektir.
Gamzeli_03 [silindi] malesef psikopatlik derecesinde benimde öyle kanıyor hala devam ediyorum şükür ki tırnak yemiyoruz bir dönem bıraktım babama söz verdim şimdi doğum stresi ile yeniden başladım 😣😭
ilknremrh Bende de var hoşuma gidiyor elimde değil 😂 artık anlamıyorum bile sıradan bseymis gibi oldu yolmasam tuhaf gelir 😅 kanatmiyorum ama dudağım asla yarasiz kalmaz bı tarafı daha çok kopariyorum çukur gibi olmuş 🙄
[silindi] rumeyssa farklı bi alışkanlık ya o dudağımı yolarken aldığım rahatlama sonra kanayan dudak ve temizleyip aynaya baktığımda pişman dolu hallerim 😢
[silindi] benim-kalbim-o sonu ne zman gelir bilmiyorum ama çaresi olmalı bu lanetin nemlendirici felan hikaye 😒