Melike60 Aralık anneleri şafak kaç Ne durumdasınız Benim şafak 2 ağrılarım var belimde yanma var adet sancısı gibi sancılarım var kasıklarıma ağrı giriyo
Zehranuryldz Değerlerim şuan 70 olması lazım geçen Perşembe doktora gittim sadece rahim duvarı kalınlaşmıştı ayın 30 unda görünür dedi . Bende büyük ihtimal 3 haftalığım şuan