Gulfem07 Esrayagixemir1604_ benimkiyle aynı Benim oğlanın kafada büyük ocağın 6 sında 9.30 da gelin demiş eşime sanırım gün verecek çünkü 38+5 olacak ocak 11 de.Tahlil vs neler yapıyorlar merak ediyorum.
Esrayagixemir1604_ Gulfem07 kan alındı 5 tüp idrar alındı ekg çekildim nst çekildi 1 hafta sonra gel dedi devlete gidiyorum nasıl olacak korkularım var hayırlısı ile kavuşmayı nasip etsin Allah'ım
Gulfem07 Esrayagixemir1604_ ekg ne için?Kalp sıkıntınız mi var?Bende perşembe günü kardiyolojiye gideceğim doğum öncesi antibiyotik kullanmam lazım daha önce doktorum öyle demişti kalp kapak gevşekliğim var.