36+3 🖐🏼😳 3.130gr /50 cm oğluşum
Stres ve korku had safhada zaman yaklaşıyor ister istemez geriliyorum doğumu ve sonrasını düşünüp, ev temizliği hariç her şey tamam sanırım ( hep bi eksik varmıs gibi geliyor bana😬😅) O da bu hafta sonu hallolcak annemler sağolsunlar🤲🏻 Hergün hurmaya basladım 5-7 adet haftayada adaçayı içircem genel olarak her gün yürüyordum artık havalardan dolayı kestim dün, evde squata baslıcam 37 olunca😄 Bende durumlar böyle... Allah hepimizin hakkında hayırlısını nasip etsin sağlıcakla gelsin bebişler tek avazda insallah 🤲🏻