Dilayozy Arkadaşlar merhaba size birşey sormak istiyorum.ilk 3 ay kalp atış hızı 160 dı.şuan 4 ay bitti 144 çıktı.heycandan doktoruma sormayı unuttum.. Normal midir sizde büyüdükçe kalp hızı yavaşlar mı?
Haticeakks Benimki 174 su ilk üç ay falan şimdi 157 hala yüksek 120-160 arası normalmis galiba büyüdükçe düşüyor evet düzene gidiyor kalp atışları benimkine de doktor normal dedi
Dilayozy Haticeakks zaman geçtikçe düşüyor yani değil mi..sizinde öyle olmuş ilk üç ay hep 160 lardaydı. Bugün 16 haftalığız 144 çıkınca bi evham yaptım😔☺️
brcaky Bende 7 haftalıkken 154 çıktı şimdi 8 haftalığım 188 çıktı ne kadar hızlı dedim, büyüdükçe atma hızı artıyo dedi doktor ama daha ne kadar artabilir hangi doktor yanlış bilgi verdi emin olamadım şuanda.