Kuzum bi daha öyle ıkınma hem basur olursun canın yanar hemde ıkınmak be olursa olsun tehlikeli olur, doktorundan tavsiye iste bol su iç meyve ye salata vs mesela beni Magnezyum bozduğu için onunlada dengeliyorum şükür kabızlık sadece 1 kere yaşadım sonra hiç olmadı