Sevgili arkadaşlar böyle durumlarda neden kötü örnekleri ztn evham yapan arkadaşların aklına sokarcasına anlatıyorsunuz anlamıyorum gerçekten, Kuzum suyun fazla olması az olmasından iyi bazen sadece şeker süphesi oluyor o da her zaman değil benim arkadasta test yaptı çıkmadı şeker fln suyuda hep fazlaymıs. Kordon da Allahın takdiri ister az olsun ister çok bende bazen endişe ettim aklıma getirdim ya dolanırsa diye ama düşünme böyle şeyler, olsa dahi ne örnekler var baska arkadasımın 2 kez boynunda 1 kez tüm vücudundan sarmıs bebeği ona rağmen doktor sağlıklı bi normal doğum yaptırdı ona kötüyü düşünmeyin aklınıza getirmeyin yoksa geçmiyor hamilelik