Oylumgcmn başınız sağ olsun doğumdan sonra verirsiniz kiloları bir de bunu dert etmeyin ama sağlık açısından bakarsak insan son haftalar o kadar ağırlaşıyor ki... bel ağrısı bir yandan, yatakta dönememek bir yandan, göbeğin hicbir yere sığmaması bir yandan (ben de 20 kg aldım 37.haftadayım) en iyisi olabildigince az almaya gayret etmek ben de pek sağlıklı beslenemedim proteine suya dikkat ettim ekmek vs yemedim ama pek ise yaramadi gene de aldım herkesin hamileliği aynı olmuyor.