Buluttt123 Selam kızlar. 16 hafta olduk önceden sanki elimi koydugumda pıt pıt kalbi atiyodu iki gündür hic bisi hissetmiyorum. Böyle olan var mi. Yada bebek hareketleri nasil hissedilecek derecede mi oluyor.
Gunes_ Merhaba ben 17+5 ilk hamileleigim senin dedigin sekilde cok yogunlastigim zaman hissedebiliyorum sadece ilk gebeliklerde biraz zor hissedilebilirmia normal herhalde