Blackkcat ben aile hekimine 2 gün arayla kan verdim kuzum, adetten 3 gün önce gittiğimde 145 çıktı beta, doktor dış gebelik ihtimali var tekrar yapalım 2 gün sonra gel dedi, tekrar yaptık 353 çıktı, sıkıntı kalktı çok şükür. 7.haftanda git doktora dedi, şu an çok erken dedi. Bende aile hekimime aşırı güveniyorum. O yüzden beklemedeyim