Grhn doktoruma inanmıyorum demedim ki? Annelik duygusunu Bi nebze aldık doğurmasak da, her doktorun bilgi birikimi farklı. 2 doktora gözüktüm biri tombul biri normal dedi. Tombul diyen doktor şeker den şüphelendi.e 2 kez test yaptım temiz çıktı. Birkaç arkadaşın da bu civarlardaymış. İnsan korkuyor mazur görün.