Kızlar iyi akşamlar, arkadaşımn bebeği kız benim ki erkek diye beni kıskanıp beni her yerden engellemiş... Dün ve bugün cocuguma aldığım şeyleri görünce yaptı. Ben anlamıyorum kiz yada erkek. Bu bizim elimizdemi? Allahin vermis olduğu çocuğun cinsiyeti için dhaa doğmayan masum melekler için ayrım yada art niyet düşünmek neden kızlar. Erkek de kızda bizim evladımız değil mi... ? Neden bu ayrım oluyor yada neden böyle düşünülüyor.